Реклама

вторник, 5 април 2011 г.

Черната Златка не пускала на всеки




В телевизионно предаване Черната Златка сподели, че напуска България, защото хората от висшето общество билгадни, алчни и са си повярвали. Какво общо има Златка с висшето общество остава да гадаем. А и нека припомним, че Златка е една от тези, които се взе на сериозно и се изживяваше като журналист, модел и какво ли още не. Дано примера и последват и другите Златки, та БГ елита да се изчисти от примесите, които придойдоха от села и паланки, за да забият някой Чичко Паричко.

Няма да се женя за Благой Иванов! Аз съм много разочарована от България, хората от висшето общество са гадни, повярвали са си, алчни са. Взех решение да напусна страната. България е красива държава, но има много злоба и неуредици", откровено заявява Златка Димитрова в тв предаване, пише Блиц.

Тя признава, че в гърдите си има 840 кубика силикон.

"Не е много, нормално е. Това, което съм направила върху себе си, е добро за моето телосложение", коментира тя и допълва: „Всеки иска да те прегази и да бъде над тебе. Аз съм Пепеляшка. За мен няма значение, че съм плеймейтка.

"Не съм била в легло заради кариерата си!" По думите й всеки влиятелен мъж винаги иска една хубава жена да мине през леглото му, но при нея удрят на камък. Това се отнасяло и за Христо Сираков. „С никого не съм във война, медийна измислица е, че съм във война с русата Златка. Не съм дребнав човек, никога не влизам в конфликти. Както Райкова е индивидуална за себе си, така и Димитрова е една", каза плеймейтката.

Няма коментари:

Публикуване на коментар